måndag 1 mars 2010

Kattungar

Hej alla kattungesugna!! Om ni känner att ni skulle vilja träffa tjejerna eller om ni undrar något mer som ni inte tycker att ni får svar på här på bloggen höra gärna av er till mig på mejlen: elisabethwaden@hotmail.com Jag finns även på facebook (sök på Elisabeth Wadén). Just nu är det 3 familjer som är intresserade av Cybele (den brunmaskade-ljusa) Concordia har vi inga intresserade av än, men vi har nog funderat på att behålla henne. Men vi har inte bestämt oss än.

Vi har en gammal hemsida som vi inte har uppdaterat sedan i slutet på 2008. Min gamla dator som jag har hemside programet i funkar inte på den nya datorn eftersom det är en version för Windows 98 och min nya dator har Vista. Jag har helt enkelt inte kunnat upptaterat den sedan min gamla dator kraschade 2008. På hemsidan finns det bilder mm från dom två första kullarna. Allt stämmer UTOM Kattunge informationen på hemsidan. Hoppas ni har lite överseende med det. På hemsidan står det att kattungarna kommer att få flytta från sin mamma när dom är 12 veckor. Men det stämmer inte! Dom kommer inte att få flytta förens dom är 14 veckor. +Priset på kattungarna har höjt eftersom allt kostar mera nu än vad det gjorde med förra kullen. Tex hanen kostar mer än vad förra hanen + veterinär kostnader har höjt. Därför har jag tyvärr fått höja priset. Tinings betalningen har också höjts. Annars stämmer allt annan information.

http://medlem.spray.se/mytorex/

Om det är så att ni inte hittar den information du söker på varken hemsidan eller här på bloggen så ring på eftermiddagen för då är jag oftast ledig från jobbet. Svarar jag inte jobbar jag eller så hör jag helt enkelt inte mobilen. Mobilnummer: 073-5128397.

Kram Elisabeth.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar