tisdag 16 februari 2010

Kattungar

Hej mina vänner. Här kommer det lite nyheter om våra små liv.

Idag har lilla Cybele öppnat sitt vänstra öga lite granna. Annars så har det väl inte hänt så mycket. Båda ätter och växer. Concordia väger i kväll 147g och Cybele väger 140g.

Än är det ingen som har tingat någon av dom så passa på om du/ni är intresserad!! Det är några som är intresserade men ingen har bestämt sig ännu. Vill ni veta mer så hör av er till oss antingen här via bloggen eller på facebook eller skicka ett mejl till elisabethwaden@hotmail.com

Sen måste jag tyvär meddela att jag råkade ta bort ett inläg som någon varit in på min blogg och gjort en kommentar: i komentaren stod det på ett ungefär: något om att vi hade finna katter och att du ville att vi skulle kolla in din blogg. Tyvärr råkade jag ta bort ditt inläg, så snälla om du vill så skicka en ny komentar så lägger jag upp den i min bloog. MVH Elisabeth

God natt och sov gott mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar