tisdag 9 februari 2010

Kattuppfödning

Ja ha, då var det dag 64 i dag. Fortfarande inga kattungar!! Dom andra kullarna har som sakt födds på dag 64 antingen på kvällen eller på morgonen ås vart är dom!? Usch va drygt att vänta!! Det skulle inte förvåna mig alls om kattungarna kommer i natt eller i morgon då jag jobbar! Jag får väl hoppas på att hon väntar på mig tills jag kommer hem från jobbet! Pust, stonk och stön!! Ja, ja medans jag väntar så passar jag på att lägga upp lite nya bilder från i Söndags 7/2.

Dessa bilder är på Selma och hennes yngsta dotter Astrid som ligger och mysser på kökssoffan i köket. Så mysigt det kan vara!


Dessa bilder är tagna på mig och Selma som ligger och lattar oss i soffan.





Åh jag hoppas att kattungarna kommer snart!! Innan jag spricker!! God natt minna vänner och glöm inte at sova gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar