måndag 8 februari 2010

Kattuppfödning

Hej efter en helt galen hektiskt vecka som innehållit storstäddning, bakning, kortspel med grabbarana, jobbat över en hel del och födelsedagsfirrande nu i helgen, har vi äntligen återgått till det normala igen som tur är hihihi... Passar nu på att ta mig tid att uppdatera lite nya bilder på Selma m.m.

Selma blir bara större och större. Jag märker jätte väl på henne just nu att det inte är så långt kvar. Selma ligger mest och sover och villar nu. När hon inte sover så är hon och ätter jätte små portionener eller när hon springer på pottan stupp i kvarten. Åh vad jag är nyfiken på hur många det är, vilka färger det kommer att bli på dom små. I dag har Selma gått i 63 dagar. Om det blir som med dom andra 2 kullarna så kommer kattungarna att komma i morgon. Om det blir så hoppas jag att hon väntar på mig tills jag kommer hem på eftermiddagen, för annars kan det bli lite jobbigt. Nä men om det blir så kommer hon nog fixa det aldeles galant tror jag. Här sitter jag och ororar mig för hur det skall gå om jag inte är där för henne osv men det kommer att kanon bra hur det än blir om jag är med eller ej!!

Här kommer det lite nya bilder på Selma. Bilderna är tagna nu i Onsdag 3/2-2010.

På bilderna här nedanför ligger Selma i knät på Anders och mysser.


Selma och Selmas yngsta dotter Astrid ligger på Köksoffan och mysser.

Det kommer mera bilder en annan dag för nu måste jag ta mig lite kvällsmat och sedan lite lagom slap kväll framför TV:n, för i morgon blir det en lååååånnnnng dag på jobbet!!

1 kommentar:

  1. Ny funkis-blogg som tar upp tillgänglighet- och bemötandefrågor med humor och en skopa provokation. Det handlar helt enkelt om mitt liv ur mitt rullstolsperspektiv.
    Just nu visas exklusiva smygfotograferade melodifestivalbilder.
    http://www.livetrullarvidare.blogg.se

    SvaraRadera