torsdag 25 februari 2010

Kattungar

Ja då var det dax igen för lite bilder på dom små liven hihihi...

Ja nu var det ju det där med färger mönster osv.

Concordia är blå men sedan om hon är spottat, tigré eller vad det nu är, är en väldigt bra fråga. Det behöver nog gå någon vecka till innan man kan se om tekningen bara är spökteken eller om dom kommer att sitta kvar. + jag väntar på att en vän som är ganska bra på sådant här skall komma på besök, hon skall hjälpa mig med den biten lite mera.

Cybele är brunmaskad.

Som tur är så har jag någon månad på mig att ta reda på färger och mönster innan jag skall skicka in papper till Swerak för registrering. Tur är väl det hihi.. ;)

Dessa bilder kommer ifrån 21/2-2010.

Som ni ser så har vi rymmare på väg igen!! Suck vilka små monster vi har hihihi...



Diza var fram och kollade varför Cybele pep så mycket. Cybele pep som bara den när hon inte kom över kanten. En tjej med humör tror jag :) Vi låter alla våra tjejer vara med från första början om Selma själv tillåter det. Hon säger själv ifrån när hon inte vill bli störd av dom andra tjejerna.








Diza var riktigt bekymrad, medans mamma Selma satt bara och tittade på. Ibland undrar jag inte om det är Selma som manar på tjejerna att ta sig ur lådan. Oftast har Selma suttit utanför lådan och jamat, lockat på tjejerna som klätrar för glata livet. Sen är det ju mycket lätare att ta sig över kanten om man står på syrran!



Ja Concordia är inte mycket bättre hon hahaha... Jag och L-G har fulltsjå att se till att dom inte tar sig över kanterna. Vi måste göra lådan rymningssäker!




Efter en klätring blir man SSSSSÅÅÅÅÅÅ.... tröt.





Cybele hade nästan somnat liggandes tvärs över Selma när Selma kom på att hon var tvungen att tvätta henne. Medans Concordia redan sedan länge har däckat under Cybele.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar